Noves estratègies de comercialització
Jornada: "Noves estratègies de comercialització: circuits curts i de proximitat". 21 d'abril de 2009, La Caparrella. Lleida
Veure recull ponències |
|
Ponència |
|
Sr. Josep Faura. Mercabarna |
|
Ponència |
|
Sr. Eduard Mata. Agència Seguretat Alimentària |
|
Iniciatives col.letives |
|
Comercialització de proximitat de verdures i fruita: organització de vendes: 1 - 2 - 3 |
Sr. Jean-Gilles Betrand. Perpignan Méditerranée Communauté d'Agglomération. |
Marca pròpia per diferenciar-se. Producte fresc del Parc Agrari del Baix Llobregat. |
Sra. Sònia Callau Berenguer. Parc Agrari del Baix Llobregat. |
Venda conjunta a través d'una agrobotiga: Agrobotiga de la Vall d'en Bas (la Garrotxa). |
Sr. Josep M. Ginabreda. Gerent de la Cooperativa SAT La Vall d'en Bas. |
Sr. Nicolas Tripogney. Chambre Agriculture de l'Ariege. |
|
Defensant la qualitat i el producte local: Napar Bideak S. Coop. |
Sr. Jesús Orduna (Navarra), president de la "Asociación d'elaboradores de alimentos artesanos de Navarra". |
Sr. Joan Raventós (Baix Llobregat) |
|
Iniciatives individuals |
|
Vedella ecològica directa a domicili: Brunec. |
Sra. Assumpta Codinachs (Vall Fosca) |
Venta al mercat setmanal de fruita i verdura ecològica. |
Sr. Alexis Inglada (Boldú) |
Venta al mercat setmanal de fruita i verdura de l'Horta de Lleida. |
Sr. Torra (Lleida) |
Hortalisses amb marca pròpia: "El Tossalet". |
Sr. Miquel Casals Roca (Soses) |
Sr. Ramon Bàrios (Térmens) |
|
Introducció de productes locals als menjadors ecològics al solsonès. |
Sr. Núria Serena. CEDRICAT (Solsona) |