Habitatge i Transició Ecològica

Et trobes a:Inici/Habitatge i Transició Ecològica/Notícies/L’EMU posa en marxa un nou servei de suport telefònic als seus usuaris/es

L’EMU posa en marxa un nou servei de suport telefònic als seus usuaris/es

Per demanar cita prèvia o rebre ajuda en la tramitació electrònica, s’ha habilitat el telèfon 973 930 348, operatiu de dilluns a divendres, de 8 h a 20 h.

Data publicació: Dimarts 07, juny del 2022


Imatge de la notícia L’EMU posa en marxa un nou servei de suport telefònic als seus usuaris/es

Imatge: ©Ajuntament de Lleida

L’Empresa Municipal d’Urbanisme ha posat en marxa un nou servei de suport telefònic per als seus usuaris i usuàries. Les persones que vulguin demanar cita prèvia o rebre ajuda en la gestió d’algun tràmit electrònic vinculat a l’EMU poden trucar al telèfon 973 930 348, que s’ha habilitat per atendre qüestions vinculades a aquest àmbit. El servei està operatiu de dilluns a divendres, de les 8 h a les 20 h.

L’objectiu és millorar el servei de concertació cita prèvia presencial i posar en marxa un servei d’acompanyar telefònic a les persones usuàries en el seus tràmits telemàtics davant l’Oficina Local d’Habitatge. El servei el durà a terme l’empresa Adtende que ha estat l’adjudicatària del concurs públic per a la prestació del servei.

Et destaquem...